Vakar vakarā Apple apstiprināja iMeet 2.0 versiju, par ko es esmu ārkārtīgi priecīgs. Šodien šai inovācijai jau būtu jāizplatās App veikalos.

Ja iepriekš jūs neesat neko dzirdējuši par iMeet, tad varat iepazīties ar šo aplikāciju, apmeklējot attiecīgos ierakstus šajā blogā vai arī dodoties uz tās oficiālo mājaslapu – http://www.imeetapp.com/.

JAUNUMI

Tas ir liels atjauninājums ar daudzām jaunām funkcijām, kas padara iMeet vēl ērtāk lietojamu. Saraksts ar funkciju aprakstiem ir šāds:

Tagad tā par brīvu – ja iMeet pirms atjauninājuma maksāja $ 0,99, tagad to var lejupielādēt bez maksas;

Automātiskā atrašanās vietas atjaunošana – iepriekš lietotājam bija jāieslēdz iMeet, lai atjaunotu savu atrašanās vietu, tad tagad ar 2.0 versiju atrašanās vieta tiek automātiski atjaunota fonā. Lai šī funkcija darbotos, ir nepieciešama ierīce ar noteiktiem parametriem – šobrīd tā ir pieejama iPhone 4 un drīzumā arī iPad. Ir viena svarīga nianse – ja lietotājs nav ieslēdzis iMeet, tad atrašanās vieta tiek atjaunota tikai pēc “būtiskas atrašanās vietas maiņas”, kas faktiski nozīmē, ka pozīcija mainās tad, kad mainās radio torņi, Wi-Fi stacijas, kā arī tas notiek pēc ilgāka laika intervāla. Šāda pieeja nodrošina ilgāku ierīces akumulatora darbības laiku, jo GPS un datu pārraide patērē ļoti daudz enerģijas. Es varēju izveidot aplikāciju tā, lai atrašanās vieta visu laiku tiktu atjaunināta, bet tad šāda funkcija ievērojami samazinātu akumulatora darbības laiku.

Paziņojumi par draugiem, kas atrodas tuvumā — lietotājs var noteikt attālumu, kādā viņš vēlas saņemt paziņojumus (paziņojumu iestatījums) par draugiem, kas atrodas tuvumā. Šis līdzeklis darbojas visos iPhone modeļos, taču ir jābūt instalētai vismaz iOS 4.0 +.

Sasaldētais skats — varat iestatīt iMeet tā, lai reģistrētu izmaiņas jūsu draugu pozīcijā. Kad funkcija ir aktivizēta, iMeet pēc nepieciešamības pielāgos skatu (nomaina). Tas noder, ja ir uzstādīta neliela mēroga ierīce, un draugs būtiski maina atrašanās vietu. Tagad, piemēram, braucot ar automašīnu, ir iespējams “iesaldēt” skatu un pati karte sekos lietotājiem.

GPS Precizitātes Indikators — GPS signāla precizitātes indikators jeb aplis tagad ir redzams ap lietotāju, parādot reģionu, kurā atrodas draugs. Līdz šim ir bijušas vairākas reizes, kad uz kartes neprecīzā vietā attēlots draugs (jo, piemēram, tu atrodies pagrabā vai tamlīdzīgā vietā).

Braukšanas virziena indikators — ja draugs ir ieslēdzis iMeet un ir ceļā, citi var redzēt viņa pārvietošanās virzienu, ko norāda bultiņa virs ikonas.

iPhone 4 atbalsts — pārveidotas ikonas ekrānam “Retina”, pārbaudītas funkcijas un lietotas iPhone 4 atbalsta funkcijas

Lietotāju bāze

iMeet aplikāciju pašlaik lieto vairāk nekā 30 000 lietotāju. Laikam kādam no šiem lietotājiem varētu būt interesanti spriest par iMeet iespējām un to, cik daudz šobrīd tiek izmantots.

iPad

Principā iMeet kods ir gatavs lietošanai iPad, bet tam ir nepieciešams iOS 4.2, kas vēl nav publiski pieejams. Kas attiecas uz universālas aplikācijas izveidi (viena aplikācija darbojas abās platformās), es gribētu kādu brīdi pagaidīt, kamēr lietotāji atjaunina savus iPhone uz versiju 4.2. Tātad – jā, iPad versija būs, bet izskatās, ka šis atjauninājums parādīsies jau nākamā gada sākumā.

Web versija

Pašlaik es strādāju pie iMeet web versijas, kas ļaus cilvēkiem sekot līdzi savu draugu atrašanās vietām, neieslēdzot tālruni. Tajā būs iekļauta pamatfunkcionalitāte – jūsu draugu pašreizējā atrašanās vieta, nosūtītie un saņemtie e-pasta ziņojumi, kā arī tālruņa atrašanās vieta vai tas, ko Apple dēvē par “Find My iPhone” funkciju “MobileMe”. Jebkurā gadījumā tas ir izstrādes stadijā, bet, ja kāds vēlas privātu uzaicinājumu, es varu to nodrošināt – nosūtiet man pieprasījumu ar iMeet reģistrēto e-pastu un saiti.

Atjauninātā mājaslapa

Ir atjaunināta arī iMeet mājaslapa ar īsiem un skaidriem galveno funkciju un ekrānuzņēmumu ekrānšāviņiem. Dodieties uz http://www.imeetapp.com/, lai uzzinātu vairāk.

Noslēgumā

Nu, tad tā. Es ceru, ka iMeet 2.0 kļūs vēl populārāka nekā tās iepriekšējā versija. Izmantojiet to bieži un ziņojiet, kā jums patīk. Jaunāko versiju varat lejupielādēt no iTunes App Store.

Pirms 3 mēnešiem es brīdināju par iPhone 3G un iOS 4.0 veiktspējas problēmām. Tāpēc tagad esmu izmēģinājis 3G ar iOS 4.1 – veiktspējas problēmas lielākoties ir labotas. Droši varu teikt, ka beidzot ir vērts to iegādāties.

Ja nemaldos, nākamajā nedēļā jau 4.1 būs pieejams plašākai sabiedrībai. Protams, tā nebūs tāda pati kā trīsgadīgā versija 2.0, kas tolaik parādījās kā sākotnēji instalēta 3G, bet, salīdzinot ar 4.0. x versijām, šī versija vismaz būs lietojama.

Pirms nedēļas nosūtīju atjauninājumu App Store recenzijai par savu koordinātu pilnveidošanas programmu Perfect Mark. Iepriekš jau rakstīju par šo programmu – tā ir domāta tam, lai atliktu un saglabātu koordinātu punktus. Papildu iespējas ietver atlikto koordinātu nosūtīšanu uz e-pastu, Google Maps atvēršanu un to kopēšanu uz tālruņa atmiņu. Viena no svarīgākajām funkcijām ir tas, ka punktus var atlikt ar tā saukto vidējošanas metodi, kas ļauj tos atzīmēt daudz precīzāk. Tas var noderēt, piemēram, uzliekot “Geocaching” ādas, kur ir svarīga aizkavēto punktu precizitāte.

iPad 3G atbalsts

Viens no iemesliem, kāpēc man izdevās uzlabot šo programmu, ir iPad iznākšana. Maz ticams, ka kāds drīzumā vēlēsies izmantot šādu aplikāciju savā iPad, taču tas var lieti noderēt arī nākotnē.

Jebkurā gadījumā šī tagad ir universāla aplikācija, kas darbojas gan iPhone 3G, gan iPad 3G. Tas, ka programma ir universāla, nozīmē arī to, ka tā ir tikai vienreiz jānopērk, bet izmantot to varēs abās ierīcēs.

ATJAUNINĀJUMI:

iPad 3G atbalsts;

Iespēja pārdēvēt un pārkārtot saglabātos punktus;

Dažādi koordinātu ierakstīšanas formāti (DegDec, MinDec, DMS);

Grafiskie uzlabojumi;

Aptuveni pirms nedēļas es nopirku jaunu 24 collu LED monitoru – Dell U2412M. Šajā cenu diapazonā šis ir lielisks monitors, ko apliecina arī dažādas internetā atrastās atsauksmes.

Tomēr ne jau viss strādā visiem vienlīdz labi!

Katram produktam ir svarīgs tā pielietojums. Es nespēlēju datorspēles un skatos salīdzinoši maz filmu. Gandrīz visu laiku, ko es pavadu pie ekrāna, es strādāju ar tekstu (programmēšanu, rakstīšanu, literatūras lasīšanu, meklēšanu internetā), kā arī ar foto/audio/video patēriņu un apstrādi. Tāpēc man vissvarīgākās lietas monitorā ir tā izmērs, izšķirtspēja, krāsu un kontrastu interpretācija, kā arī ergonomika. Mani daudz mazāk uztrauc monitora reakcijas laiks vai, piemēram, HMDI ievades trūkums.

Cita lieta, kas cilvēkiem parasti netraucē, ir estētika. Es nepirktu monitoru, kas izskatās kā vairums LG monitoru – ar plastmasas, biezo, spīdīgo rāmi un visādiem nefunkcionāliem puļķiem. Ja man jāskatās uz lietu, kas ir tik liela, tad tai ir jābūt bez uzmanības novēršanas vizuāliem “defektiem”. Šajā ziņā Dell monitors ir vienkāršs, un man tas ļoti patīk.

Es vēlos uzsvērt krāsu kalibrēšanu kā ārkārtīgi svarīgu procesu. Līdz šim es neesmu redzējis monitoru, kas, tikko izsaiņots, rādītu nevainojamu attēlu. Turklāt šis Dell monitors ir tik populārs tikai tā krāsu kalibrēšanas dēļ. Nekad neesmu spējis sasniegt ideālu rezultātu, mainot RGB krāsu skalu monitorā, tāpēc krāsu kalibrēšanai izmantoju programmu. Manā gadījumā tas ir Spyder 2.

Es sava monitora izvēli pamatoju ar personīgiem ieteikumiem, kā arī ar šo flatpanelshd.com mājaslapas pārskatu. Tas ir vienkāršots veids, kā lasīt par ISP tehnoloģiju, kas ir šī monitora pamatā, un viss vajadzīgais tur ir atrodams. Tiešsaistes veikalā šis monitors šobrīd ir pieejams par aptuveni 165 EUR, kas tam ir pilnīgi adekvāta cena.

Jebkurā gadījumā šo monitoru es varu ieteikt tiem, kas meklē lētu un labu monitoru. Lai arī jāatceras, ka tehnoloģijas attīstās strauji, gada laikā šis ieteikums vairs var nebūt tik svarīgs.

Either well. Maybe not quite “everything”, but in any case I wanted to share my first impressions, because I am also one of the new owners of the iPhone. There may be many things I will rethink or learn anew, but one very strong opinion of this phone has definitely formed for me already now.

To put it very briefly, it is the best gadget I have ever held in my hands. And it’s not because I would be any passionate Apple fan just for fanaticism. I think I judge quite rationally and by what I have received when buying this phone.

And before I continue, it seems to me that this record will be quite long, so if someone reads beyond these lines, you can calmly climb up to the coffee pot and fill it with an empty cup standing next to the monitor.

Tas var būt patiešām slikti, jo tagad šausmīgi daudz lapu (neskaitot portālus) tagad rāda cilvēku vārda dienas, tāpēc es šo opciju noņēmu no savas lapas jau kādu laiku atpakaļ (es biju vienīgais vārdu meklētājs, bet kurš gan skatās uz vārdiem šajās lapās?).

Tagad šī FICA man ir parāda tikai šo vienu atšķirību, lai vārdi būtu klikšķināmi un būtu iespēja redzēt teātra kritiķa Gunāra Treimaņa interpretāciju vai konkrēta vārda īpašnieka vārda skaidrojumu. Smalks gājiens vai ne?: D

Papildus tiek parādīta arī gaisa temperatūra Rīgā (un laika apstākļi), kā arī bankas valūtas kurss (kas ir ārkārtīgi svarīgs ikvienam).

Tuvākajā laikā es pievienošu arī algas kalkulatoru (kas aprēķina no bruto uz neto algu un otrādi). Daudzi to meklēja caur Google (utt.), bet neviens man paldies nebija pateicis – nebiju neko tādu redzējis nevienā citā lapā. OK un tad būs vēl viens modulis, par kuru pašlaik ne vārda.

Taksometru kompānijai “Riga Taxi” ir uzņēmuma sauklis, kas ierakstīts viņu pašu mājaslapā: “Riga Taxi – māksla ceļot! “. Man ir šis tas sakāms par to, kā šī “māksla ceļot” darbojas realitātē ar šīs kompānijas klientiem.

Šorīt, plkst. 6 no rīta mana draudzene devās biznesa ceļojumā, un ērtības dēļ tika izsaukts “Riga Taxi” taksis, lai aizvestu draudzeni uz lidostu. No mājas līdz lidostai ir 10 km, ja aprēķina maršrutu pa lielākajām ielām un īsāko iespējamo maršrutu. Ja jūs paskatītos pakalpojuma cenrādī, kad iekāpšana taksometrā maksāja 1.50 EUR, bet 1 km – 0.50 EUR, un, ņemot vērā attālumu līdz galamērķim, summai būtu jābūt  6.50 EUR. Taču summa, par kuru taksometra vadītājs izrakstīja čeku manai draudzenei, bija 10 EUR. Starp citu, tāda pati summa parādījās taksometra skaitītājā.

Kā, pie velna, tas varēja notikt? Oficiāls skaidrojums var būt tikai viens – taksometrs nobrauca 17 km, nevis iepriekš aprēķinātos 10 km. Es vispār to nesauktu par “mākslu ceļot”, ja vienīgā “māksla” gan taksometra šoferiem, gan kompānijai ir divreiz garāka maršruta veikšana.

Un ja runājam par maršrutu, tad, lai arī tas nebija gluži tas īsākais – tas kopumā arī nebija 2 x garāks, tātad, ja skaitītājs rāda 10 EUR, tad ir skaidrs, ka vispirms jau pats skaitītājs tur griežas bez maz vai 2 x ātrāk. Otrkārt, ņemot vērā arī to, ka taksometra vadītājs piedāvāja uzrakstīt jebkuru summu par uzņēmuma darījumu pārbaudi pirms izkāpšanas, tad šķiet diezgan reāli, ka uzņēmumā šādas darbības notiek ar paša uzņēmuma svētību.

BIZNESA MODELIS Saskaņā ar maniem aprēķiniem par braucienu manai draudzenei bija jāmaksā 6.50 EUR, bet taksometra šoferis paprasīja 10 EUR. Tas nozīmē, ka par braucienu tika samaksāts par 35% vairāk, nekā norādīts cenrādī, tāpēc es prātoju, cik daudz šādos gadījumos nopelna taksometru uzņēmums.

Neiedziļināšos darbinieku algās, inventāra nolietojumā un citos uzņēmuma administratīvajos izdevumos, bet centīšos aprēķināt tādus aptuvenus ienākumus.

Tātad, pārsvarā kompānijas autoparks joprojām sastāv no sarkanā Renault Scenic, kas varētu būt ap 4000 EUR vērts, un tiem ir 1,9 D dzinēji, kuri patērē ap 5L uz 100 km. Ņemot vērā, ka dīzeļdegvielas cena pašlaik ir 70 centi, izrādās, ka viens kilometrs maksā 3,5 centus (5 * 0,7/100). Tātad, saskaņā ar cenrādi peļņa par vienu kilometru ir 46,5 centi.

Ja paskatās uz to ļoti vispārīgi, tad ar šādu Renault var nobraukt ~ 8600 km (4000/0,465). Tas ir saskaņā ar oficiālo 0,50 EUR/1 km izcenojumu, bet, ja mēs paskatītos arī uz vēl 35% papildus naudu, tad izrādītos, ka ar šādu auto var nopelnīt to pašu summu, nobraucot ~ 6300 km, ko ikviens rūdīts taksometra šoferis divu nedēļu laikā varētu izdarīt. Nav pat jāveic eļļas maiņa vai kāda citas apkope, tāpēc es šādus izdevumus šeit vispār nepieminu.

Protams, matemātika ir visai primitīva, bet, pat ja tu visu peļņu izdali uz 2 vai 3, tev vēl paliek pāri pamatīgs kāposts vai vismaz relatīva izdevumu atdeve. Es pat nepievienoju iekāpšanas maksu, kas varētu palielināt peļņu par vēl kādiem 15-20%, ņemot vērā vidējo pasažieru braucienu ilgumu.

 

Cik ienesīgs tad ir taksometru bizness? Es teiktu, ka tas ir diezgan ienesīgs, tikai jāpadomā, kādi ir izdevumi.

Labots: raksta komentāros lietotājs chacher vērsa uzmanību uz to, ka šāds Renault ir arī vienas citas taksometru kompānijas auto, tāpēc šeit aprakstītie aprēķini īsti nedarbojas, bet 10 EUR joprojām tika nepamatoti paprasīti, jo “Riga Taxi” norādītā cena ir 0,5 EUR par km jebkurā gadījumā.

CITAS KOMPĀNIJAS

Es reti kad izmantoju taksometru pakalpojumus, tāpēc nevaru spriest, kā pārējie to dara. Pēdējo reizi, kad braucām uz Grieķiju, šķiet, zvanījām ALVIKSA taksometra šoferim. Tā vadītājs arī izvēlējās garāku maršrutu (no Purvciema līdz lidostai viņš brauca pāri Salu tiltam, nevis Vanšu tiltam, kur ceļš būtu bijis apmēram 2 km īsāks), tā ka, iespējams, “Riga Taxi” nav vienīgais, kurš šajā ziņā šādi darbojas. Jāpiebilst, ka tajā laikā ar visu to, ka attālums bija gandrīz divreiz lielāks, maksājām mazāk – 8 EUR.

KOPSAVILKUMS

“Riga Taxi” rūpējas par ikvienu klientu un piedāvā izmantot jaunākās tehnoloģijas taksometru pakalpojumu jomā. Mums ir svarīgi, ka pēc katra brauciena klientam rodas vēlme atkārtoti izmantot mūsu uzņēmuma pakalpojumus.

  • Paldies, bet nē. Šādā veidā nav iespējams radīt atkārtotu vēlmi.

Lai gan es neatklāju nekādu Ameriku par šādiem taksometru vadītājiem, bet mani briesmīgi kaitina tas, ka uz mana rēķina uzņēmumi šādā veidā gūst peļņu, ne tikai sniedzot dārgus pakalpojumus, bet arī nežēlīgi ņirgājoties par saviem klientiem, un piedevām nekautrējoties izteikt komplimentus. Tas, ka uzņēmēji grib pelnīt naudu, ir pats biznesa pamats. Cilvēku krāpšana gan ir amorāla un krimināla rīcība.

Tie, kas šo blogu lasa biežāk, būs jau sapratuši, ka viens no maniem vaļaspriekiem ir fotografēšana. Es senāk pārsvarā strādāju ar Canon aprīkojumu, bet tagad tas ir mainījies. Savu dvēseli esmu pārdevis Nikon zīmolam un konkrētāk – esmu nopircis Nikon D3 pilna kadra kameru ar Nikon 70-200 VR foto objektīvu. Iespaidi kopumā ir ārkārtīgi lieliski.

Tiem, kuriem šī izvēle šķiet nesaprātīga/neskaidra, centīšos uzrakstīt dažus paša izdomātus jautājumus un atbildes.

Kāpēc nomainīt Canon? – Skaidras atbildes man nav. Pirmkārt, Canon lēcas pēdējā laikā ir mani sarūgtinājušas. Lielākajai daļai ir 70-200 mm 2,8 IR objektīvs, kas pēc testiem ir diezgan nekvalitatīvs. F4 versija ir daudz labāka, bet es gribēju 2.8, tad ko man darīt?: P Otrkārt, šobrīd tiešām nebija daudz ko izvēlēties, jo Canon pilna kadra tipa kameru varianti bija 5D un 1D. Jāpiebilst, ka 5D tirgū ir kopš 2005. gada un pakāpeniski samazinās līdz tādam līmenim. Canon attīstītāji, kā parasti, kā tādi partizāni klusē par 7D un gaida, kamēr es vienkārši noguršu. MkIII, no otras puses, ir nedaudz neadekvāti dārga (es turpināšu par MkIII kaut kur tālāk). Un vēl viens pēdējais iemesls: es jau domāju, ka Canon kameras ir apritē jau kādus 7 gadus. Bija pēdējais laiks kaut ko mainīt, varbūt es tikai ilgojos pēc pārmaiņām.

Vai tev nebija žēl iztērētās naudas? – Nē. Nākamais jautājums.

Ārprāts, bet ir vai jāmaina visas lēcas!!?? – Jā. Bet. Ja es reiz būtu izlēmis pāriet uz pilna kadra matricu, man tās tik un tā būtu jāmaina. Turklāt es palieku vecs un pāreju uz kvalitāti, nevis kvantitāti. Jo labāk 3 kvalitatīvas lēcas, nekā 10 sigmas, tamroni utt.

Kas šai kamerai ir labākais? – Noteikti varu teikt, ka tā nav viena konkrēta lieta, bet gan vairākas. Piemēram, man patīk foto kvalitāte pie augsta ISO. Maksimālais ISO šim mazulītim ir 25600 (nē, tā nav drukas kļūda) un kvalitāte ir apbrīnojama pat tik trakā režīmā. Turklāt ISO vairāk izskatās analoga, nekā digitāla.

Man tiešām patīk dubultas CF slots – varu ievietot divas Copact Flash kartes un instalēt tās dažādi. Piemēram, lai ierakstītu NEAPSTRĀDĀTAS vienā kartē un JPEG otrā. Vai rakstīt uz vienas, un ja tā ir pilna, tad automātiski sākt ierakstīt uz otras. Cita iespēja ir dublēt abu karšu attēlus. Šis ir izcili noderīgi, kas noderēs kāzu fotogrāfiem, lai nodrošinātu bilžu dublēšanu. Nav nekāds joks rīkot kāzas, bet pēc tam ar skumju seju kāzu rīkotāji stāsta, ka CF ir nobrucis.

Krāsas – varbūt tas ir tikai galvā, bet man nepatīk Canon krāsas (vairs). Nikon, tās kaut kā ir dabiskākas/neitrālākas/patiesākas. Un man patīk. Canon pārsvarā manā uztverē ir sarkans un zaļš. Jau pēc bildēm varu pateikt, vai tā ir no Nikon vai Canon. Protams, visu var rediģēt, bet kopumā šāds iespaids man ir radies.

Ir daudz vairāk pozitīvu lietu. Piemēram, ir iespējams ierakstīt kameras režīmus CF kartē un pārsūtīt tos uz datoru vai citām Nikon kamerām, kā arī fotografēt ar tādiem pašiem iestatījumiem citās kamerās. Ir daudzas tik jaukas sīkas lietiņas, bet man slinkums par to visu tagad rakstīt. Interesenti jau paši izlasīs/būs izlasījuši visu kameras specifikāciju. Ir jau arī tādas fīčas, kas mani neinteresē. Piemēram, 11 kadri sekundē. Man pietiek ar 2 kadriem, bet 11 arī ir diezgan iespaidīgi.

Kāpēc ne Canon 1D MkIII? – Pārāk dārgi un daudzējādā ziņā nav tik laba, kā līdz šim. Piemēram, Canon ir 22Mpix, Nikon tikai 12Mpix. Tomēr, ņemot Nikon kadrus un paņemot līdz 22Mpix izšķirtspējai, Nikon attēls joprojām izskatās labāk. Vairāk par to vari lasīt šajā salīdzinošajā rakstā (par izšķirtspēju šeit). Runājot par ISO, Nikon arī pārspēj MkIII. Ar šo es neattaisnoju savu izvēli un joprojām priecājos par puišiem, kuriem ir Marks, bet šie ir mani iemesli D3 izvēlei.

Vai ir kas tāds, kas tev nepatīk? – Ņemot vērā kameras cenu, ražotāji vēl varētu pievienot vēl pāris MPixels kaut kur, lai pietiktu arī lielizmēra bildēm. Es daudz nedrukāju, bet tas būtu jauki. Arī sensoru tīrītājs (strādājošs) būtu jauki. Arī svars man kādu dienu atspēlēsies, jo ar šo kameru es, piemēram, vairs nevaru tik brīvi braukt ar divriteni. Lai gan šādu prieku dēļ es joprojām izmantoju veco Canon aparātu.

Kā ir ar lēcām? – Kā jau es teicu, nekādu problēmu nav. Nikon ir tāda pati kvalitāte (ja ne pat labāka) lēcām kā Canon. Nopirktais 70-200 f 2,8 VR (VR ir tāds pats kā Canon IS) objektīvs ir fantastisks. Tik ass, ka ar to var sagriezt maizi. Es joprojām vēlos 14 –24 mm f 2,8 un 24 –70 mm f 2,8. Un tad es ēdīšu.

Ko tu domā par Canon/Vai tu tagad būsi Nikonists, kurš visur aizstāvēs tikai Nikon? – Nē. Canon ir labas kameras. Tikai ne tik labi kā Nikon: D Bet nopietni, lai arī nākamreiz fotografēšu ar Nikon (nezinu, cik ilgi), joprojām uz šīm lietām es skatos samērā brīvi. Nāks jauns/labāks Canon, labākas lēcas – atkal pirkšu Canon. Es to neienīstu.

Ko vēl tu vari pateikt? Citēšu ārzemju bloga ierakstu: “[..] es iztēlojos Nikon menedžerus Japānā lepni sēžam un rādām saviem šī produkta konkurentiem vidējos pirkstus [..]”. Es vizualizēju un domāju, ka tā varētu būt.

Par to. Nāks jauna diena, nāks pieredze. Es noteikti atklāšu jaunas iespējas un jaunas funkcijas šai kamerai. Taču šobrīd tas nav tik svarīgi. Galvenais, lai pašas bildes man patīk un ir ērti bildēt. Attēli tiks izrādīti manā galerijā kaaaut kad. Kā parasti;)

Ak jā, lūdzu, nesauciet šo kameru par Niki manā klātbūtnē, citādi man gribas caurdurt ausis ar skrūvgriezi ikreiz, kad izdzirdu šo vārdu.

Paldies par uzmanību!

Lielais vidējais pirksts LMT un Biļešu servisam par cilvēku maldināšanu saistībā Metallica biļetēm, un LMT kampaņu, kurā LMT aģitēja, ka no 12. marta ar speciālu abonenta SMS kodu šīm biļetēm varēs piekļūt tikai LMT klienti.

Realitātē ikviens var iegādāties biļetes pie viena un tā paša Statoil biļešu pārdevēja, un rezultātā cilvēki var brīvi stāties rindā un iegādāties vismaz 20 biļetes, neuzrādot nekādus kodus. Kā jau tiem, kas iecerējuši izmantot šo “jauko” iespēju, ko sniedz LMT, labāk pasteigties uz tuvāko biļešu pārdošanas vietu jau tagad, pirms ir par vēlu.

Nezinu, kas būs ar to LMT kodu, bet, visticamāk, to uzrādot, būs iespējams iegādāties tikai atlikušās biļetes, piemēram, par dārgākajām cenām. Bet varbūt tādu vispār vairs nebūs.