Uz Biti

Pagājušajā mēnesī “pametu” savu līdzšinējo mobilā tālruņa operatoru LMT un devos pie Bites. Iemesli ir vairāki, daži no jums varbūt atceras rakstus “Par iPhone 4 (ne)pieejamību un savādo LMT klientu servisu” un “LMT sagādājis kārtējo vilšanos“.

Principā, visam punktu pielika tā rūgtā garša mutē, kad LMT vienā dienā palielināja tarifus un samazināja sniegto pakalpojumu daudzumu. Daži gudrīši twitterī rakstīja, ka man vienkārši vajag mainīt tarifu plānu, taču runa nav par konkrēto neizdevīgo tarifu plānu, bet gan par principu un attieksmi. Ko man dotu tarifu maiņa, ja kompānija to maina kad grib, un kā grib?

Runājot par Biti, tad vienīgā sūdzība ir par balss pārraides kanāla stabilitāti. Šajā mēnesī vismaz piecas reizes bija situācija, kad cilvēki teica, ka mani nevar sazvanīt. To apstiprina arī atsūtītas SMS par neatbildētajiem zvaniem. Viena no reizēm bija samērā nepatīkama, kad pasūtījām ofisā picu, un kurjers piebraucot nevarēja mani sazvanīt.. Šo jautājumu atbildīgajām personām būtu jāsakārto ASAP!

Būtu vēlami arī citi uzlabojumi, piemēram, prasītos pēc bite.lv un manabite.lv pārveides. Uz mobilajām iekārtām abas lapas ir grūti, vai dažkārt pat neiespējami lietot. Vēl pamanīju, ka Bite nepiedāvā balss pasta paklpojumu- drošvien nav pietiekami plaša tirgus, lai to ieviestu. Paldies N.R., kurš komentāros pastāstīja par balss pastu. Izskatās, ka pakalpojums ir svaigi ieviests, jo šī raksta tapšanas brīdī informāciju par pakalpojumu es atrast nevarēju. Priecē!

Viss pārējais mani pagaidām apmierina. Pie viena izteikšu atzinīgus vārdus cilvēkam, kurš raksta uzņēmuma twitter kontā– komunikācija ir cilvēcīga un noderīga.

7 thoughts on “Uz Biti”

  1. Vēl pamanīju, ka Bite nepiedāvā balss pasta paklpojumu- drošvien nav pietiekami plaša tirgus, lai to ieviestu.
    ir viņiem balss pasts, tieši vakar paziņoja ka bez maksas

  2. šobrīd vienlaicīgi esmu visos trijos operatoros… teikšu kā ir – ārpus Rīgas tie abi tele2 un bite var iet dillēs… visi tie viņu pārklājumu zīmējumi ir pilnīgs bullshits… Telefoni man dažādi, testēts daudz.

    Tāpēc labāk dažreiz ir pirkt kaut ko dārgāku, lai nav par to ikdienā jādomā. LMT tomēr the best.

  3. Esmu jau vairākus gadus Citādās Kompānijas klients. Ārēji viņi ir draudzīgi un atsaucīgi, bet kad ir problēmas, tad var gadīties arī saņemt dažādas atrunas. Mūžīgā cenšanās uzlaboties noved pie kļūdām rēķinos, pakalpojumi ar laiku var mainīties (pagājušomēnes saņēmi detalizētu rēķinu, šomēnes jau tikai vispārējo – atbilde, nākammēnes visu salabosim, bet šomēnes, piedod, nevaram palīdzēt, billing sistēma gļuko). Īsziņas par nesaņemtiem zvaniem esmu saņēmis visai maz, taču ir bijis tā, ka ar pirmo reizi zvanot vispār signāla nav un ar otro reizi tikai sakari tiek nodibināti. Zonas stabiņi telefonos turas ļoti optimistiski, taču kad zvani, izrādās ka zona nemaz nav tik laba. Ārzemēs vispār var palikt bez datu sakariem, jo iestājas kaut kāds mistisks limits (pēc rēķina saņemšanas tas neapstiprinās). Telefoniem patīk, ka tos ik pa laikam pārstartē, bet tas jau laikam visiem operatoriem.
    Visā visumā par samaksāto naudu ļoti laba kvalitāte, taču jāskatās uz pirkstiem, it īpaši jau rēķini jāpārskata ik pa laikam. Un visus draudzīgos mutiskos solījumus labāk saņemt rakstiskā formātā līguma formā.

  4. Paul, prieks, ka esi izvēlējies nākt pie mums :) Atsūti, lūdzu, mums uz info@bite.lv vai Twitterī info par kādu reizi, kad nebiji sazvanāms un/vai kad pārtrūka saruna. Nepieciešams Tavs, zvanītāja numurs, aptuvens zvana laiks un, ja iespējams, Tava atrašanās vieta. Visi tādi gadījumi tiek pārbaudīti un palīdz mums saprast, kur un kādas izmaiņas ir jāveic.

Leave a Reply

Your email address will not be published.