iPhone 3G un LMT serviss / 1. Diena.

Kādu laiciņu atpakaļ manam iPhone 3G noklājās WiFi adapteris. Tālruņa uzstādījumos pat nebija iespējas ieslēgt WiFi, tāpēc pirms garantijas beigām nolēmu aiznest tālruni līdz LMT, lai paspētu šo problēmu atrisināt. Par cik man atkal radās tā sajūta, ka pakalpojuma sniedzējs centīsies novilcināt termiņus un radīt čakaru, tad nolēmu šeit publicēt stāstiņus ar savām gaitām. Un var jau būt, ka viss izrādīsies pavisam vienkārši un problēma tiks atrisināta ātri, bet ja nē, tad šeit būs tā vieta, kur ielūkoties arī citiem.

1. Diena.
Tātad, 21.09.2010 devos uz LMT galveno mītni (Ropažu iela 6). Pirmais, kas iekrita acīs, un kas ir nesaistīti ar pašu telefonu, ir fakts, ka LMT nav domājis par klientu autostāvvietu. Jā, tur ir kaut kādas “P” zīmes, taču pilnīgi visas stāvvietas bija aizņemtas. Mašīnu nācās novietot tālākajā galā, uz likuma neievērošanas robežas. Klientu apkalpošanas centrā bija varbūt 4 klienti- tie nevarēja visu stāvvietu nosēt ar automašīnām. Mans secinājums ir tāds, ka šajās stāvvietās autmašīnas tur backoffice darbinieki. Lai vai kā, šis fakts ir vienkārši nepatīkams, it sevišķi tad, ja ārā līst auksts lietus. Nu neko, kaut kā noparkojos un devos iekšā.

Samērā ātri mani pieņēma darbinieks, kuram izstāstīju, kādēļ esmu ieradies. Man pajautāja, vai ir garantija, kas tieši nestrādā, etc. Standarta jautājumi. Viens smieklīgs jautājums gan gadījās – man jautāja, vai man ir 8., vai 16. aifons :)). Ar to laikam bija domāti GB, taču pieļauju, ka meitene vienkārši jauca modeļus (3G / 3GS) kopā ar visu to GB padarīšanu. Likās smieklīgi, bet drošvien tas tikai man.

Tālrunis tika rūpīgi apskatīts, meitene kaut ko pierakstīja datorā, pēc tam izdrukāja servisa blanku, ko lūdza parakstīt trīs vietās. Mani galigi neapmierināja tas, ka nepastāsta, ko liek parakstīt. Piemēram, blankā bija ierakstīta sadaļa “pieņēmēja vērtējums”, kurā tika ierakstīts: “Viz. izsk. apbružāts, plaisa pie lādēšanas ligzdas, buktes mazas“. Palūdzu tālruni apskatei, jo nekādas “plaisas” ievērojis nebiju. Pēc apskates tik tiešām pamanīju, ka plastmasā ir kaut kas ieplaisājis, taču tā īsti pēc plaisas neizskatījās, drīzāk norāda uz konstrukcijas vājo izpildījumu. Varēju jau strīdēties pie termina “plaisa”, piemēram, šajā gadījumā es dotu priekšroku “ieplaisājis korpuss”, jo plaisa asociējas ar kaut kādu atdalījumu pa vidu. Tāds man tur nebija.

Izdrukātajā papīrā arī bija ierakstīts: “Maiņas telefona aparāts nav nepieciešams“. Tad nu tā, LMT var teikt, ka viņiem ir pārākais serviss, bet realitātē klientam maiņas tālrunis netiek piedāvāts. Tā vietā tiek iedota parakstīt ar standrta tekstu izdrukāta blanka, kuru klients parakstot apstiprina, ka atsakās no šādas vajadzības..

Pajautāju, kas notiks tālāk, kad man tiks dota kāda atbilde. Uz to man tika atbildēts, ka LMT nevar paredzēt servisa cilvēku laiku noslodzi, un likumā esot ierakstīts, ka 30 dienu laikā jāsniedz slēdziens. Un tur es nodomāju – forši tā atsaukties uz likumu, zinot, ka novērtējums reāli prasa 2 minūtes. Servisa centrs iPhone tālruņus pēc būtības neremontē. Ja ir aktuāla garantija un nav pārkāpti lietošanas noteikumi, tad tālrunis būtu jāmaina. Es būtu apmierināts klients, ja šodien ārā izietu ar jaunu tālruni, vai vismaz precīzu informāciju, kāpēc to nemainīs. Tā vietā man būs jāgaida <= 30 darba dienas. Īsāk sakot, pa šiem gadiem nekas nav mainījies... Par tālāko apsolos uzrakstīt, kad būs kāda svaigāka informācija.

9 thoughts on “iPhone 3G un LMT serviss / 1. Diena.”

  1. Ir pieredze ar LMT, jeb pareizāk jau DUAL servisu, ko reāli veic SIA TSC, tad manā gadījumā nekādu problēmu nebija. Nokia E51 problēma bija softiska, maiņas aparātu pēc lūguma uz servisa laiku iedeva, telefonu atpakaļ dabūju ~5u dienu laikā. Pirmdien nodevu servisā, piektdien jau bija gatavs.

  2. Man arī pēc gada lietošanas noklajas Wifi fiča un baterija netureja pat veselu dienu.
    Uzreiz pie paziņas uzzinaju, ka telefons visticamak tiks nomainits pret jaunu.
    Un jagaida ~2 nedēļas.
    Tā arī bija…vai arī mazliet ātrāk.

    p.s. Maiņas tlr. arī nepiedāvāja, bet es dabūju kaut kādu pussalauztu …tikai tapec ka tur paznina stradaaja.

  3. Ja tev telefona panelī ir plaisa, tad tā nav radusies korpusa kvalitātes dēļ, bet visticamāk trieciena iespaidā. Trieciena iespaidā iespējams arī wifi atņirdzies un cik man zināms garantija šādus defektus nesedz, vismaz manam iepriekšējam telefonam Nokia, dēļ plaisas panelī atteica garantiju. Pats lietoju 3G, kur n-reizes ir izslīdējis no rokas un atapies zemē kā rezultātā aizmugurējā paneļa daļā ir vairākas plaises, bet tfu, tfu, tfu – viss pagaidām strādā.

  4. Stāvvietas LMT mājas priekšā, kas domātas klientiem – visa rinda pie galvenās ieejas, paši darbinieki neaizņem. Tas tiek kontrolēts. Diemžēl uz apkārtējo biroju darbiniekiem vai citiem cilvēkiem, kas vēlas turēt mašīnas video novērošanas teritorijā nekādi ierobežojumi neattiecas.

  5. Kaimiņos viens cilvēks ir nomainījies jau divreiz 3G. Un tagad taisās nest trešo reizi mainīt, jo atkal Wifi noklājies. Sasitumu nav, visu laiku nēsā gumijas apvalkā. Un iepriekšējās divas reizes esot nomainījuši bez liekiem jautājumiem. Aizgājis ar sejas izteiksmi “wtf” un “\m/” un viss kedā. Neatceros, kas bija pirmā reizē, bet otrā reizē arī bija Wifi pazudis.

  6. Man arī nobira wifi, domāju, ka dēļ karstuma, jo slēdzot datoru pie ineta caur bluetooth telefons kārtīgi kabatā uzkarsa. Nomainīja 2 nedēļu laikā.

  7. Par maiņas telefonu – vajadzēja pateikt, ka vajag, un būtu iedots. Man vienreiz pārdevējs piedāvāja, bet divreiz nepiedāvāja. Esmu 3 reizes samainījis iPhone 3G, maksimums piecas darba dienas bija jāgaida (tas bija uzreiz pēc Jāņiem). Pārējās reizes bija maksimums 3 dienas. Viņi nepiezvana uzreiz, kad telefonu saņem, tāpēc ir vērts zvanīt pašam pēc dažām dienām.

Leave a Reply

Your email address will not be published.